Menadżer Kultury ze Sztuką Kreacji GRAFIKA, VIDEO, PR, SOCIAL MEDIA, DZIENNIKARSTWO 2023/2024

Dostępne miasta: Łódź, Warszawa, Kraków, Bełchatów, Garwolin, Kielce, Ostrów Wielkopolski, Sieradz, Szczecinek, Tarnobrzeg, Zduńska Wola, Świdnica

O STUDIACH PODYPLOMOWYCH - MENADŻER KULTURY ZE SZTUKĄ KREACJI

Pozyskane kompetencje związane z Akademią Menedżera Kultury ze Sztuką Kreacji są nie tylko inwestycją w przyszłość pracownika czy instytucji / firmy / organizacji, jest to także gwarancja podnoszenia jakości, która ma się przełożyć na kreatywne i niestandardowe wykonywanie postawionych zadań.

Akademia Menedżera Kultury ze Sztuką Kreacji w Społecznej Akademii Nauk- to jedyne w swoim rodzaju certyfikowanie absolwentów i ukierunkowanie przez wybitnych specjalistów znanych nie tylko w Polsce.

Organizacja zajęć w nietypowej formule mentoringu, gdzie praktyka i niestandardowe myślenie kształtuje jakość i poziom powstających „projektów”.

 

OPIS I CELE KIERUNKU

Planowanie i organizacja działalności artystycznej to jedne z najistotniejszych umiejętności
jakie powinien posiadać każdy menedżer zarządzający instytucją kultury lub realizator projektu z zakresu animacji kultury i sztuki.

Interdyscyplinarny charakter działań zobowiązuje taką osobę do posiadania wszechstronnej wiedzy, jak i umiejętności do kierowania zespołami, zarządzania projektami:
• festiwale,
• eventy artystyczne,
• spotkania twórcze,
• koncerty,
• benefisy,
• spektakle,
pozyskiwania wsparcia finansowego i rozliczania wydatkowanych środków oraz planowanie i organizacja przeprowadzanego wydarzenia, nagłaśnianie, kontaktowanie się z mediami, reklamowanie i dbanie o zabezpieczenie praw autorskich.

Kultura i Sztuka jest ponad podziałami i nie ma granic, dlatego Studia Podyplomowe Akademia Menedżera Kultury ze Sztuką Kreacji będą działać na zasadzie eksperckiego mentoringu mającego na celu przygotowanie do samodzielnych, kreatywnych działań liderów, którzy poprzez pozyskane umiejętności wpłyną na podnoszenie poziomu kultury na terenie kraju.

 



ADRESACI STUDIÓW I SYLWETKA ABSOLWENTA

Akademia Menedżera Kultury ze Sztuką Kreacji kieruje swoją ofertę w szczególności do:

• Pracowników administracji samorządowych
- gminy,
- powiaty,
- województwa;
• Pracowników Instytucji Kultury
- muzea,
- centra kultury,
- domy kultury,
- biblioteki,
- świetlice,
- galerie,
- teatry, opery,
- kina;
• Organizacji pozarządowych zajmujących się kulturą i sztuką (NGO)
- festiwale,
- plenery,
- wydawnictwa,
- pozyskiwanie grantów,
- sympozja,
- targi;
• Stowarzyszeń i artystycznych grup twórczych;
• Edukatorów i animatorów kultury;
• oraz Wszystkich, których interesuje praca w sektorze kultury i sztuki.

 

OPIEKUN MERYTORYCZNY I WYKŁADOWCY

Prof. dr hab. Artur Krajewski
Artysta interdyscyplinarny, wykładowca akademicki od 2000 roku związany z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie. Menedżer i animator kultury. Członek Związku Literatów Polskich. Interesuje się zagadnieniami z szeroko pojętej filozofii sztuki, psychologii i socjologii zachowań, które budują interdyscyplinarne zależności przeciwstawiane dezindywiduacji.
W swoim dorobku ma dwieście akcji artystycznych i wystaw indywidualnych (m.in. Pałac Sztuk w Krakowie, Muzeum Narodowe w Warszawie). Uczestnik wielu kampanii reklamowych i społecznych oraz wieloletni ekspert konkursu na biuletyny firmowe „Agape”.
Juror projektu stypendialnego pt. „Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka”, organizowanego przez Telewizję Polską. Pomysłodawca i członek kapituły „Złotego artKciuka”, którego otrzymały takie osobowości jak: Jurek Owsiak (2010), Marek Żydowicz (2011), Krystyna Janda (2012), Roman Gutek (2013), Artur Rojek (2014), Marek Niedźwiecki (2015), Anna Dymna (2016), Jacek Cegiełka (2017), Łukasz Maciejewski (2018), Czesław Niemen (2019) – statuetkę odebrała Małgorzata Niemen w 80-tą rocznicę urodzin artysty, prof. Jerzy Bralczyk (2020), Tadeusz Rolke (2021), Grażyna Torbicka (2022). Przewodniczący kapituły konkursu „Genius Universitatis” organizowanego przez Fundację Edukacyjną „Perspektywy”. Twórca „Akademii Wizytującej” wspierającej młodzież z małych gmin i samorządów.
Pomysłodawca i organizator Interdyscyplinarnego Festiwalu Sztuk Miasto Gwiazd organizowanego od 2009 roku (w 2015 roku organizatorzy Festiwalu Miasto Gwiazd dostali nagrodę Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za działalność związaną z animacją kultury).
Kurator artystyczny Edukacyjnego Festiwalu Sztuki artNoble, podczas którego odbywa się konkurs na najciekawszy dyplom w zakresie sztuk plastycznych, realizowany na publicznych uczelniach artystycznych. Przewodniczący nadzoru profesorskiego nad magazynem studenckim „Kolaż” (ASP w Warszawie, Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina i Uniwersytet Warszawski).
Nagrodzony medalem „Pro Masovia” przyznawanym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego i medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”, przyznawanym przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Najważniejsze publikacje to: książki „Artysta czy Poppacykarz?! Czyli zezowata transcendencja kontra kolorowa źrenica Protagonisty.”, „Koniec Sztuki?!”, esej filozoficzny „Kreator” czy kontrowersyjny tomik poetycki „Bóg nie lubi głupców”. Współpracował z różnymi wydawnictwami, m.in. dziennikiem „Rzeczpospolita”, miesięcznikiem edukacyjnym „Perspektywy”.


Piotr Baron
Artysta jazzowy, wykładowca akademicki, recenzent i publicysta, autor audycji radiowych, dyrektor Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus. Były doradca podsekretarza stanu i zastępca dyrektora departamentu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wykłada m.in. w USA na University of California Irvine, California Institute of the Arts w Los Angeles, w Turcji - na Ankara Bilkent University, w Austrii - na Kunstuniversität Graz.
Prowadził autorski program w Polskim Radiu Wrocław i w radioJAZZ.fm. Współpracował m.in. z „Jazz Forum”, „Wszystko co najważniejsze”; jest także autorem kilkunastu publikacji naukowych.
Wziął udział w nagraniu ponad 100 płyt, wśród których jest jedenaście płyt autorskich: "Take One" (1995), "Tango" (1996), "Blue Rain" (1997), "Bogurodzica" (2000), "Reference" (2004), "Salve Regina" (2007), "Sanctus, Sanctus, Sanctus" (2008), "Kaddish" (2011), "Jazz na Hrade" (2012), "Wodecki Jazz" (2019) i "Moniuszko Jazz" (2021). Od 35 lat znajduje się w ścisłej czołówce „Jazz Top” magazynu „Jazz Forum”. Nominowany do nagrody "Fryderyk" jako muzyk roku w 2000 r., 2004 r. i 2009 r., a w kategorii płyta roku nominację otrzymały "Bogurodzica" i "Sanctus, Sanctus, Sanctus". Jest artystą firmowym Cannonball Musical Instruments, Drake Mouthpieces i D’Addario Woodwinds. Odznaczony srebrnym i brązowym medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”, medalem „Zasłużony dla Wrocławia” i „Złotą Odznaką” PSJ.
Współpracował z najwybitniejszymi artystami z Polski, Europy i USA; takimi jak: Zbigniew Namysłowski, Tomasz Stańko, Henryk Majewski, Henryk Miśkiewicz, Jarosław Śmietana, Wojciech Karolak, Krzesimir Dębski, Janusz Muniak, Tomasz Szukalski, Darek „Oles” Oleszkiewicz, Piotr Wojtasik, Jan Ptaszyn Wróblewski, Bo Stief, Jasper Van’t Hof, Ray Charles, Art Farmer, James Newton, Al Porcino, Billy Harper, David Murray, Kevin Mahogany, Victor Lewis, Roy McCurdy, John Hicks, Jon Mayer, Eddie Henderson, Gary Smulyan, Marvin „Smitty” Smith, Carter Jefferson, Bobby Watson, Kei Akagi, Larry Koonse, Joe LaBarbera, Charlie Shoemake, Mark Soskin, Kevin Hays, Billy Hart, Harvie Swartz, David Friesen, Clarence Seay, Ed Schuller, John Betsch, Wadada Leo Smith, Ronnie Burrage, Greg Bandy, Malcolm Pinson, Skip Hadden, Steve McCraven, Wayne Bartlett, Carlos Johnson, Karen Edwards...

Adam Zdunek
Wykładowca akademicki specjalizujący się w tematyce „Marketing wydarzeń kulturalnych i sportowych”. Menedżer kultury z wieloletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania instytucjami pozarządowymi w kulturze, organizacji wydarzeń kulturalnych i artystycznych, budowania polityki marketingowej, promocyjnej oraz komunikacji public relations. Absolwent socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (1997) oraz studiów podyplomowych Master of Business Administration w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu / Franklin University.
Długoletni organizator Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Camerimage oraz dyrektor marketingu Fundacji Tumult. Był zastępcą dyrektora ds. promocji Europejskiego Centrum Filmowego Camerimage, wiceprezesem Zarządu Fundacji Sztuki Świata oraz prezesem Zarządu Fundacji Uwolnij Sztukę, a także doradcą ds. promocji dyrektora Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu” w Toruniu oraz dyrektorem Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy.
Aktualnie jest pełnomocnikiem Dyrektora Muzeum Okręgowego w Bydgoszczy, pomysłodawcą i producentem Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Protonarodów, którego pierwsza edycja poświęcona została narodowi kurdyjskiemu pod nazwą „Kurdystan. Oblicza trwania”. Prowadzi działalność w zakresie reklamy, promocji i public relations. Nagrodzony Złotą odznaką „Zasłużony dla Kultury Polskiej” przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Hirek Wrona
Wykładowca akademicki, który rozwija swoje pasje dydaktyczne, angażując studentów i młodych ludzi do procesów kreacji pozytywnej, a co najważniejsze – rozbudza w nich i wydobywa ukryte pokłady empatii.
Dziennikarz, krytyk popkulturowy, niezależny publicysta oraz DVJ, pomysłodawca i twórca pierwszych wielkich jednolicie kulturowych koncertów w Polsce – Hip-hop Opola. Wielki pasjonat nauki i wiedzy. Zwolennik praktycznego wykorzystania kultury w życiu codziennym. Jednocześnie orędownik grywalizacji i innych metod zastosowania elementów współczesnej popkulktury w biznesie. Pierwszy DVJ w Polsce i jeden z pierwszych DJ-ów w Polsce, którzy miksowali funk, soul, rap i r'n'b. W swojej kolekcji ma ponad 50 tys. wideoklipów. Szalony fan „złotej ery jazzu, rocka i rapu” oraz szlachetnego disco rodem ze Studia 54. Członek kolektywów DJ-skich: The Boomers Brothers (z DJ-em Plash1) oraz Scottish Abstainers (z DJ-em Mariano).
Człowiek mediów: 35 lat spędził w radiowej Trójce, 16 lat w Teleexpressie, 12 lat w Machinie. Był pierwszym polskim DJ-em reprezentacji Polski w piłce nożnej, gdzie – obok umiejętności typowo DJ-skich – musiał wykazać się wiedzą z budowania relacji pomiędzy różnymi środowiskami kibicowskimi przy pomocy muzyki.
Obecnie współpracuje z Polsat Sport, w którym łączy wątki muzyki, sportu, popkultury, motywacji i propaguje pozytywne przekazywanie emocji podczas imprez sportowych i kulturalnych.
W Popkiller.pl, w którym jest dyrektorem artystycznym, cały czas przyświecają mu dwie idee: „I tak wygra hip-hop” oraz „Kultura hip-hop jest po to, by jednoczyć, a nie dzielić”.
W radiu JAZZKULTURA prowadzi trzy audycje: JAZZFLOW o „złotej erze” jazzu, czyli latach 50-tych, GROOVEBEATS – audycję o soulu, funku i muzyce elektronicznej oraz THE MESSAGE OF RAP – z DJ-em Plash1, gdzie żartują z siebie, rapu, DJ-ingu i popkultury. Cały czas jest aktywnym DJ-em...

Dr Jarosław Marek Spychała
Adiunkt w Instytucie Socjologii Collegium Civitas, wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i na Universität Konstanz (Niemcy). Były dyrektor School of Form – Uniwersytetu SWPS w Poznaniu. Współpracował z takimi instytucjami jak: Instytut Adama Mickiewicza, Centrum Łowicka w Warszawie, Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki w Krakowie, Teatr Miniatura w Gdańsku. Współtwórca programu „Edukacja Do Kultury. Gdańsk”, realizowanego przez Urząd Miasta Gdańska.
Ponadto: filozof, dziennikarz, animator kultury i specjalista od PR, autor metody ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ (pol. LEGO-LOGOS) – filozofowania za pomocą klocków (metoda stosowane jest w Polsce, Niemczech, Francji, Irlandii i Anglii).
Naukowo zajmuje się zjawiskiem przenikania religii i filozofii współczesnej oraz ich wpływem na szeroko rozumianą komunikację (komunikację marketingową, polityczną oraz na narracje filmowe czy literackie). Szczególne miejsce w jego zainteresowaniach zajmuje Platoński obraz Jaskini jako paradygmat komunikacji i kreatywności.
Autor publikacji, m.in: „Heracles, Jesus Christ and Lord Vader at the Crossroads. The ethical message of the ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ method,”, „Die Höhle. Der Weg der Rebellen“, „Mali Rebelianci”, „Jaskinia. Droga rebeliantów”, „Eracle, Gesù Cristo e Darth Vader al bivio. Il messaggio etico del metodo LEGO-LOGOS”, „Legenda apolińska w życiu i działalności Platona”, „Herakles, Jezus Chrystus i Lord Vader na rozstajnych drogach”, „Bulletproof – platońskie przesłanie ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ”, „ΛΕΓΩ-ΛΟΓΟΣ: czytać, myśleć, mówić,”, „LEGO-LOGOS: Dlaczego Tales patrzył w niebo?”, „Orfeusz i orficy – zarys problematyki”, „Zarys historii kultu Izydy w świecie grecko-rzymskim”, „Kłopoty wyznawców Izydy na terenie Rzymu w roku 58 p.n.e.”.

Dr hab. Wojciech Lewandowski
Pracownik badawczo-dydaktyczny w Katedrze Teorii Polityki i Myśli Politycznej na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładał także w Ośrodku Studiów Amerykańskich UW i na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Tomasza Masaryka w Brnie. Stypendysta Fundacji Fulbrighta (Ohio State University). Zastępca Redaktor Naczelnej „Przeglądu Europejskiego”. Prowadzi audycje radiowe „Imaginaria” i „Art.Rockowy Świat” w Radio Bemowo FM oraz bloga Imaginaria (imaginaria.pl) poświęconego popkulturze i polityce.

Specjalizuje się w badaniu reprezentacji polityki i społeczeństwa w kulturze popularnej. Do jego zainteresowań badawczych należą: problematyka społeczno-polityczna oraz ideologie polityczne w tekstach kultury popularnej; szczególnie: komiks, rock progresywny, kontrkultura lat 60-tych, literatura i film grozy, myśl polityczna i aksjologiczny wymiar polityki, polityka i kultura brytyjska.

Autor publikacji: „Małe historie, wielka polityka. Obraz Hołodomoru w komiksowym reportażu Igorta «Dzienniki ukraińskie»”, „Studia Wschodnioeuropejskie” 2022, nr 16, s. 131-148; „Values not Semantics: Captain America and Self-Reliance”, „Studia Filologiczne Uniwersytetu Jana Kochanowskiego” 2020, t. 33, s. 275-291; „Intertextuality and the Depiction of Ideological Conflicts: The Case of «V For Vendetta»”, „The Copernicus Journal of Political Studies” 2020, No. 2, s. 85-100; „Od faszystowskiej dystopii do anarchistycznej utopii. Idee polityczne w powieści graficznej «V jak Vendetta» Alana Moore’a i Davida Lloyda”, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2019; „Heavy History – Difficult History. Scottish National Myths and History Interpreted by a German Heavy Metal Band”, w: „Imaging Scottishness: European and Domestic Representations”, red. Aniela Korzeniowska, Izabela Szymańska, Wydawnictwo Naukowe Semper, Warszawa 2017, s. 217-231.

dr Łukasz Prysiński - psycholog, menedżer, dyrektor eMBA - absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Łódzkiego oraz Instytutu Psychologii Stosowanej SAN w Łodzi. Posiada doświadczenie zarządcze jako dyrektor MBA, menedżer Clark University w Polsce, dyrektor biura związku pracodawców, członek rad nadzorczych; autor kilkudziesięciu publikacji naukowych z zakresu analizy finansowej. Specjalizuje się także w psychologii klinicznej, zdrowia oraz sportu jako publicysta, mówca i psycholog. Jest psychologiem w Klinice Psychiatrycznej i Terapii Uzależnień Wolmed.

Justyna Kurek - absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku prawo, administracja i ekonomia, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Kieruje pracami założonej przez siebie Kancelarii Radcy Prawnego oraz działu prawnego w spółce prawa handlowego. Od blisko 10 lat prowadzi kompleksową obsługę prawną szczególnie podmiotów z branży IT, retail, finansowej, farmaceutycznej oraz budowlanej, sprawując nadzór korporacyjny nad procesami, przebiegającymi w spółkach prawa handlowego i wdrażając procedury compliance. Radca prawny Justyna Kurek posiada bogate doświadczenie w zakresie obsługi organów korporacyjnych spółek prawa handlowego, w tym spółek notowanych na głównym parkiecie GPW (w tym nadzór na przestrzeganiem przepisów w zakresie raportowania) oraz spółek z udziałem kapitałowym Skarbu Państwa. Pani Justyna Kurek posiada bogate doświadczenie w zakresie przygotowywana i przeprowadzania wieloaspektowych transakcji finansowych, w tym również z udziałem funduszy inwestycyjnych, obejmujących również restrukturyzację zobowiązań, jak również sprzedaż przedsiębiorstw. Radca prawny Justyna Kurek jest członkiem rad nadzorczych, w tym szczególnie w spółkach Skarbu Państwa, pełniąc w nich funkcję przewodniczącej.

 

PROGRAM I REALIZACJA STUDIÓW

PROGRAM STUDIÓW

Moduł I
Model zarządzania instytucją kultury (29 h)
czyli jak budować mosty, a nie mury:
• Statut instytucji;
• Struktura zarządzania a efektywność;
• Jak kierować zespołem i go motywować;
• Postępowanie administracyjne;
• Prawo zamówień publicznych;
• Plan finansowy;
Moduł II
Zarządzanie ARTprojektem czyli jak zostać (29 h)
liderem w tworzeniu nowej jakości:
• Jak powstaje koncepcja „projektu”?;
• Architektura zarządzania „projektem”;
• Budowanie zespołu;
• Wolontariat – jak wykorzystać ten potencjał?;
• Formy finansowania projektu;
• Ewaluacja i zakończenie działań projektowych;
• Ubezpieczenie i ochrona prawna projektu.
Moduł III
Pozyskiwanie funduszy (10 h)
czyli money makes the project goes around:
• Rynek funduszy;
• Granty Europejskie;
• Międzynarodowe Fundusze Wyszehradzkie;
• Fundusze Norweskie i Programy Szwajcarskie;
• Fundusze z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego;
• Konkursy i granty krajowe (administracja samorządowa, fundacje);
• Jak skutecznie pisać „grant”?;
• Jak pozyskać sponsora?;
• Odczarowanie pojęcia „Mecenat Kultury”.
Moduł IV
Zarządzanie zespołem (29 h)
– liderzy ARTprojektu czyli superbohater w akcji:
• Jak stać się liderem zespołu?
• Modele zarządzania;
• Co to jest zespół „kompetencji” i jak go powołać?;
• Operacyjne zarządzanie podzespołami (team leader);
• Nadzór nad realizacją;
• Integracja jako ważny element współpracy;
• Jak rozwijać odpowiedzialność i kreatywność grupy?

Moduł V
Kreowanie ARTprojektu (45 h)
czyli tworzenie nowej jakości:
• Jak powstaje koncepcja pomysłu?;
• Czym jest „ARTprojekt” i jak go skonkretyzować?;
• Pisanie scenariusza;
• Regionalizacja „projektu”;
• Jak oddziaływać na otoczenie?;
• Jak przyciągnąć publiczność/odbiorców?;
• Profilowanie „projektu” czy interdyscyplinarność?
Moduł VI
Promocja ARTprojektu (29 h)
• Promocja miejsca/regionu poprzez kulturę;
• Wartości wizerunkowe i regionalizacja efektów marki;
• Strategie promocyjne „projektu”;
• Specyfika mediów lokalnych i ogólnokrajowych;
• Jak napisać informację prasową?;
• Media społecznościowe czy tradycyjne?;
• Jak kontaktować się z mediami?;
• Niestandardowa reklama dźwignią „projektu”.

Moduł VII
Prawo autorskie (20 h)
– ochrona prawna projektu
• Jak chronić własność intelektualną?;
• Sporządzenie umów - korzystne i niekorzystne umowy;
• Jak „kupować” kulturę?;
• Czym są „pola eksploatacji” w projekcie?;
• Charakterystyka prawa zależnego;
• Jak korzystać z dorobku kultury tradycyjnej?
Moduł VIII
Czym jest kultura i sztuka? (29 h)
– jej wpływ na otoczenie
• Strategiczne oddziaływanie kultury na region;
• Stymulowanie otoczenia i środowisk twórczych;
• Psychologia tworzenia;
• Środowiska twórcze orężem „projektu”;
• „Zarażenie” kulturą.

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Studia trwają dwa semestry  (220 h);
Zajęcia odbywają się raz na dwa tygodnie w formie dwudniowych (sobotnio-niedzielnych) zjazdów, w tym 65 godzin zajęć przewidzianych w trybie zdalnym na platformie Microsoft Teams;
Forma prowadzenia zajęć: wykłady i ćwiczenia;

Odbycie praktyk w okresie lipiec-wrzesień (festiwale, wydarzenia cykliczne z zakresu kultury i sztuki, centra kultury) (90h);
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczeń z każdego modułu / przedmiotu kształcenia, odbycie praktyk, napisanie przykładowego konspektu wydarzenia z dziedziny kultury i sztuki oraz pozytywny wynik z egzaminu ustnego przed komisją.

ZASADY NABORU

WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM

Wymagamy od kandydatów ukończonych studiów minimum I stopnia.

SKŁADANIE DOKUMENTÓW ELEKTRONICZNIE

Zanim Państwo prześlą dokumenty elektronicznie należy ustalić telefonicznie, 
czy dział przyjmuje już dokumentację na wybrany kierunek (+48 666 347 889, +48 42 664 66 99)

Wymagane dokumenty:

  • skan dyplomu ukończenia studiów,
  • potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
  • skan wypełnionego i podpisanego formularza rekrutacyjnego wraz ze zdjęciem (3,5 cm  x 4,5 cm) ,
  • skan 1 egzemplarza wypełnionej i podpisanej umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych (przy składaniu dokumentów w dziale należy dostarczyć 2 egzemplarze)

Dokumenty znajdą Państwo w zakładce:  DOKUMENTY

SKŁADANIE DOKUMENTÓW W DZIALE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

Przed pojawieniem się w dziale należy ustalić telefonicznie
termin i godzinę wizyty (tel. +48 666 347 889)

Wymagane dokumenty:

  • ksero dyplomu ukończenia studiów,
  • potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
  • wypełniony i podpisany formularz rekrutacyjny,
  • kwestionariusz z e-rekrutacji - https://e-rekrutacja.san.edu.pl/Default.aspx 
  • 2 egzemplarze wypełnionej i podpisanej umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych

Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY

OPŁATY ZA STUDIA

WPISOWE

100 zł

CENA ZA STUDIA - OPŁATA JEDNORAZOWA

4500 zł

CENA ZA STUDIA - 2 RATY

2 x 2350 zł

CENA ZA STUDIA - OPŁATA RATALNA - 8 RAT

8 x 625 zł

Wybierz kategorię studiów, którą jesteś zainteresowany:

studia podyplomowe tańsze o 600 zł

RAZEM RAŹNIEJ I TANIEJ -PROMOCJA

DOFINANSOWANIE KFS NA STUDIA PODYPLOMOWE I MBA

PSYCHOLOGIA 2024/2025

STUDIA MBA

ZARZĄDZANIE 2024/2025

POMOC SPOŁECZNA 2024/2025

BEZPIECZEŃSTWO 2024/2025

GRAFIKA, VIDEO, PR, SOCIAL MEDIA, DZIENNIKARSTWO 2023/2024

FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ 2024/2025

IT (FRONTEND) 2024/2025

LOGISTYKA (LEAN LEADER, LEAN SIX SIGMA) 2024/2025